onsdag 5 januari 2011

Tea with honey


5/1-11

Kalle kom hit runt 1 tiden och vi gjorde stan och gick till Wadköping och drack varm choklad med grädde, sen gick vi till Java och jag åt lunch för Kalle hade redan ätit! På kvällen åkte vi hem till mig. Älskar Kalles beskrivning på vart jag bor: Först åker man till Örebro som typ är landet, sen åker man ut till Hovsta som är landet, går igenom Hovsta, ut på en grusväg som inte har något namn och då är man på riktiga landet, följer grusvagen och mitt ibland skogen bor Klara! På kvällen gick vi en promenad och sedan drack vi massr av te och gick aldrig och la oss. Vid 7 åt vi frukost och vid halv 8 åkte kalle hem! Då gick jag en promenad med Tekla och sedan hem och sov till halv 4! Resten av dagen har varit hemma-mys-dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogger Templates by Wishafriend.com