måndag 2 augusti 2010

Pridefestivalen 2o1o !




31/8 - 10. Jag kom till Stockholm på fredagkvällen då jag träffade Kalle. På lördagen gick vi i pridetåget i den röd-gröna delen vilket var riktigt kul! Efteråt träffade vi Viktor och Alice och Viktor bjöd på fika. På kvällen var vi hemma hos Kalle. Vi såg en film som handlade om Woodstock festivalen vilken var lite seg i början men som sedan blev riktigt bra även fast Alice och Viktor heldre ville sett en blodig sombi film. Sedan lärde Kalle mig nästan att åka långboard och jag blev mycket inspirerad på att köpa en och lära mig ordentligt! Klockan fem på morgonen satt vi och drack grönt te från Frankrike i Kalles soffa. På söndgen vandade vi runt lite i city och åt middag i gamla stan med Teo innan jag åkte hem på kvällen. Alla bilderna är tagna av mig förutom den som är på mig som är tagen av Kalle.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogger Templates by Wishafriend.com