lördag 25 december 2010

Jul i vårt hus


23-24/12
Det har varit en mycket fin och avslappnad julhelg för min del. Först hade vi julafton den 23 på kvällen med mina systrar och deras familjer. Jag har ju som sagt kännt att julen är överskattad och att det känns som om allt bara går ut på att köpa massa prylar som ändå inte används sen, men några som verkligen uppskattar julen till tusen är barnen! Mina systerdöttrar var verkligen sjukt exalterade över tomten och alla paket och uppståndelse! Sen hade vi andra det riktigt mysigt också så det blev en lyckad kväll! På julafton efter frukost åkte mina systrar med familjer hem till sin mamma och vid lunch kom mina morföränldrar, moster, hennes man och deras barn, Samule, min lilla kusin! Sedan firade vi hela dagen och kvällen med paket, kalle anka och massa mat och godsaker såklat!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogger Templates by Wishafriend.com