tisdag 21 december 2010

Save your day

Tisdag 21/12
Idag var jag hemma från skolan för jag var hade jätte ont i min hals när jag vaknade på morgonen och allmänt förkyld. Men det har varit en väldigt skön och avslappnad dag och på kvällen kom Ellen och Kristin på besök! Väldigt mysiga tjejor! Jag kollade igenom min blogg förut idag och upptäckte att mat eller dricka finns inblandat i nästan varenda inlägg! Men det blir ju nästan som ett tema, det kanske är bra eftersom jag var lite bekymrad över att jag inte hade nått när jag startade bloggen, fast hade nog tänkt mig nått annat egentligen... Haha visar min stora passion för mat i alla fall... Imorgon är det sista dagen i skolan och då ska jag och tjejerna ut och äta lunch efteråt så antagligen kommer det upp lite mer matbilder här innom en snar framtid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogger Templates by Wishafriend.com