tisdag 21 december 2010

Christmas gifts

Lördag 19/12
Idag gick jag på stan med Kristin och jag köpte de sista julklappana, gud vad skönt att ha det gjort! När man vet vad man ska köpa kan det vara rätt mysigt att handla julklappar men när man inte vet är det bara jobbigt.. Jag tycker även att det är lite jobbigt med all överdriven konsumtion som blir med jukhandeln. Den här hösten har jag inte shoppat lika mycket som jag brukar och även om det kanske är lite tråkigt så tycker jag mäst att det bara är skönt! Jag har allt som jag behöver så i julklapp önskar jag mig upplevelser! Festival och konsertbiljetter av mina föreldrar sen ska jag och Kristin åka till Romme en dag och åka skidor som blir våran julklapp till varandra! Jag och Hanna ska ha en spadag tillsammans och bara mysa! Det känns som att det är mera värt att man gör någonting kul tillsammans än att bara spendera pengarna på massa prylar som man ändå säkert inte blir nöjd med sen! Sedan hade vi tre mysiga timmar på Hälls då vi först drack varsin kopp vaniljlatte och sen varsin kopp till med chailatte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogger Templates by Wishafriend.com